Aprofitar-se del targeting en les xarxes socials…

MySpace ha llançat una plataforma d’autogestió de publicitat sota el nom de MyAds. Aquesta plataforma es caracteritza pel fet que qualsevol empresa (tingui les dimensions i el pressupost que tingui) pot engegar una campanya de publicitat en qüestió de minuts i també per oferir una gran capacitat de segmentació. Sobre tot per aquesta segona qüestió la plataforma MyAds mereix ser esmentada.

Gràcies a la tècnica de segmentació Behavioral Targeting tractada en l’entrada anterior, aquesta plataforma d’anuncis online permet als anunciats que optimitzin la seva inversió destinada a la publicitat online. En aquest cas els anunciats poden seleccionar a quin perfil d’usuaris volen que es dirigeixi el seu anunci escollint-ne el gènere, l’edat, el lloc d’habitatge i les seves àrees d’interès (gustos, hàbits, …) en funció de l’activitat al MySpace que tingui cada usuari. La plataforma fins i tot ofereix dades com: quantes persones hi ha amb els criteris que l’emissor de la publicitat a seleccionat que tingui el seu públic objectiu/receptors de la publicitat.

És un sistema en el que l’anunciant s’assegura que els missatges seran dirigits a receptors amb un perfil adequat pel producte/servei que s’està anunciat i per tant n’optimitzen els clicks. (Amb un cost mínim per click de $0.25 i una inversió mínima d’inici de campanya de $25; mides dels anuncis de 728×90 píxels o de 300×250 píxels).

myads

Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s


%d bloggers like this: