Publicitat viral sense marca…

La quantitat de visites que aconsegueixen els vídeos de YouTube són el principal indicador per valorar-ne la seva eficàcia. Per tant, les peces de publicitat viral han d’aconseguir ser tan originals o sorprenents per tal de crear repercussió i aconseguir un alt nombre de visites.

 

Tanmateix, en el sector de la viralitat no tant sols hi ha marques, sinó que hi ha de tot. En aquest àmbit la publicitat ha de competir amb tantes altres peces tant o més interessants que la seva. La xarxa ofereix gratuïtament cobertura a qualsevol persona que tingui alguna cosa a dir o que vulgui mostrar algun fet.

 

D’aquesta manera la quantitat de contingut existent pot eclipsar la nova publicitat viral. Aquesta, que s’endinsa poc a poc en aquest sector per tal d’allunyar-se de la saturació d’altres mitjans, ha d’anar en compte doncs el sector viral, que és un sector en auge, també s’està saturant per moments.

 

Personalment, considero que molts vídeo virals casolans tenen molta més repercussió que aquells que estan elaborats amb una clara intenció publicitària. ¿Quin replentejament ha de fer la publicitat viral? ¿Realment aquests vídeos casolans més visitats eclipsen la intensió publicitària dels altres? o ¿simplement com que la publicitat viral ha d’anar dirigida a un target concret és per aquesta raó que no aconsegueix tanta repercussió com alguns vídeos casolans?

 

Alguns exemples.

Anuncis

Etiquetes: , , ,

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

w

S'està connectant a %s


%d bloggers like this: